چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

حرف اول و آخر و کی میزنه؟؟؟!

(بسم الله الرحمن الرحیم)_سلام، تبریک ب اتأخیرخیلی زیاد به مناسبت روز دانشجو! اصلأ یادم نبود! آخه 1 جورایی روز دانشجو میون عزاداری های محرم گم شد! هر چند خیلی چیز مهمی نبود مخصوصا برا دانشجویان عزیز!!! در عوض شروع جانگداز امتحاناتو تسلیت میگم ، و از پیشگاه خداوند متعال برای هممون صبرمیخوام! و البته 1 نمره آبرومندانه!تا حداقل جلو ننه ، بابامون آبرومون نره! پریروز 1 روز خوبم برام بود آخه خبر آوردن برام،که آجی دار شدم! آجیه آجی که نه!(آخه دیگه خیلی دیره...) 1 دوست عین 1 خواهر! وقتی دیدمش و بهش دست دادم دیدم خیلی کوچولوئه! خیلی ام شلخته اس!! هنوز خیلی خوشگل نیست یعنی ناز ودوست داشتنیه ولی زشته!!! سرخپوستم هست! البته میگن بعدأ خوشگل و سفید و تپل مپل میشه و منم خیلی امیدوارم ...هرچند باباهه از مامانه بدتر! نمیزاره نگاش کنیم،جوری چسپیده و ولش نمیکنه که انگاری خودش بدنیاش آورده!!! اسمشم هنوز مشخص نیست مامان باباش چون اولین بچه اس خیلی وسواس دارن!وسر اسم این بنده خدا کلی باهم دعوا و کل کل دارن! "باباهه میگه میترا! مامانه میگه پرنیا!" البته من خودم به شخصه با پرنیا بیشترحال میکنم! بهرحال بعدأ مشخص میشه حرف اول و آخر وکی میزنه؟! فعلأ تا مشخص شدن اسمش"شلخته ی خاله"صداش میکنم!